31
تیر

من پسري هستم که با دختري دوستم و او منو به خدا نزديک ميکنه.اشکالي داره؟2


3- سوال ديگر اينکه اگر شما تنشه معرفت الهي و اخلاق حسنه هستيد چرا از منابع ديگري مانند اساتيد اخلاق و يا کتب اخلاقي استفاده نمي کنيد ؟ چون هر چه شما به سرچشمه و منبع اصلي نزديک تر شويد فضايل اخلاقي شما بيشتر مي شود مثلا اگر صبر شما در کنار دوستي با اين خانم 10 درصد افزايش يابد اگر به سرچشمه صبر مراجعه کنيد 50 درصد شده و بيشتر و بيشتر مي شود با يک حساب سرانگشتي و منطقي شما کدام را انتخاب مي کنيد؟
4- از آنجا تمام اين فضايل و خوبي هاي اخلاقي را که از اين دختر مي گيريد به دليل احساس و علاقه اي ست که به اين دختر داريد از کجا معلوم بعد از اين که اين احساس به مرور زمان و يا قطع رابطه به دلايل مختلف ديگر نباشد، فضايلي مانند صبر و… پايدار بماند چون احساس آورده را احساس مي برد؟؟؟
پس نيازها و گرايش هاي دوره جواني به نظر بنده دليل اصلي اين رابطه است و ما براي اينکه به نيازهاي عاطفي و نيازهاي دوره خود برسيم از طرفي به دليل اينکه فردي مذهبي هم هستيم براي فرار از احساس گناه و جمع بين نيازهاي زيستي و باورهاي مذهبي رابطه اي را که نه شرعي است و نه عقلي است و نه اخلاقي است را رنگ و لعاب مذهبي مي دهيم.


free b2evolution skin
نظر از: پشتیبانی 2 کوثر بلاگ [عضو] 

ادامه مطلبتون غیر فعاله که

1391/05/01 @ 10:06
نظر از: مدیدیان [عضو] 

سلام خب آره، چون داری مسیرا اشتباه میری، دوست عزیز ممکنه فکر کنی داری به خدا نزدیک میشی ولی اولین اشتباهت اینه که حرف خدا را زیر پا گذاشتی، خدای مهربون دوستی و رابطه با نامحرم را حرام کرده، و تو میخوای بهش نزدیک بشی در حالی که به حرفش گوش نمیدی؟؟!!!
به نظرت میشه ما کسی را دوست داشته باشیم، بخوایم بهش نزدیک بشیم ولی به حرفاش گوش ندیم؟؟؟؟؟؟

1391/04/31 @ 18:38


فرم در حال بارگذاری ...