7
بهمن

دشمن داخلی

زمان امیرکبیر ایشون داشت برای دفاع از کشور توپ می‌ساخت ولی انگلیسی‌های اومدن بین مردم شایعه انداختن که این امیرکبیر میخواد پول‌هاتونو بگیره باهاش توپ و اسلحه بسازه تا شما گشنه بمونید ،آخرش هم این فتنه باعث شد پروژه امیرکبیر شکست بخوره و انگلیس از جنوب به ایران حمله کنه …

حالا سال‌ها گذشته و دقیقا دشمن داره به وسیله عوامل داخلیش همین تفکر رو توی جامعه ما رواج میده که دارن همه پول‌های شما رو خرج موشک می‌کنند…

 

 


free b2evolution skin
29
دی

دو قطبی هلی سیاسی

?دوقطبیِ کاذب سیاسی، موجب انتخاب افراد ضعیف و سودجو می‌شود
?خفقان و دیکتاتوری سیاسی، نتیجۀ دوقطبی‌های غیرواقعی است!

?? #بزرگداشت_۹دی

?قشر گسترده‌ای از مردم هستند که در این انقلاب، دچار سوءتفاهم شده‌اند و ما همیشه به‌واسطۀ این سوءتفاهم، داریم هزینه می‌دهیم؛ هم مردم در انتخابات، بازی می‌خورند و همه ضرر می‌کنند، هم در مواردی مثل فتنۀ 88 بعضی‌ها از این سوء‌تفاهم به‌شدت سوءاستفاده می‌کنند.

?دوقطبیِ «اصلاح‌طلب و اصولگرا» یک سوءتفاهم و یک دوقطبی کاذب است. این جناح‌بندی‌ها و دوقطبی‌های دروغین در جامعه، اجازه نمی‌دهد اوضاع ما بهتر بشود. کمااینکه اگر دانشجوها بخواهند اساتید خود را بر اساس همین دیدگاه جناحی انتخاب کنند؛ طبیعتاً «علم» ضربه می‌‌خورَد. در زمینه‌های دیگر هم اگر بخواهیم جناحی برخورد کنیم، قطعاً ضربه خواهیم خورد.

?دوقطبیِ سیاسی کاذب، موجب می‌شود در انتخابات‌ها، افراد ضعیف اما زرنگ و سودجو انتخاب شوند. چون طرفداران این گروه می‌گویند: «اگر به اینها رأی ندهیم، جناح مقابل رأی می‌آورد! لذا هرچند شایسته نیستند به اینها رای می‌دهیم!» طرفداران آن گروه هم، همین را می‌گویند. لذا افراد غیرشایسته و ضعیف، بر سر کار می‌آیند.

?البته اختلاف‌نظر و تفاوتِ جریان‌های سیاسی در کشور لازم است و موجب رشد ما خواهد شد، اما وقتی دوقطبی‌سازی بشود، اختلاف‌نظرها دچار خفقان سیاسی می‌شود و به‌خوبی بروز پیدا نمی‌کند. چون اگر کسی در یک جناح سیاسی، بخواهد برخی از نظرات جناح مقابل را تأیید کند، به‌شدت مورد هجمه قرار می‌گیرد که «چرا جناح مقابل را تقویت می‌کنی؟!»

?خفقان سیاسی و دیکتاتوری سیاسی، نتیجۀ جناح‌بندی‌ها و دوقطبی‌های غیرواقعی است. این دیکتاتوری سیاسی، الان در اروپا دارد تجربه می‌شود. الان در فرانسه، این یک موضوع جدّی است؛ مردم دنبال نجات از این دوقطبی‌هایی هستند که سرشاخه‌های هر دوقطب در دست صهیونیست‌هاست!

?جناح‌بندیِ سیاسیِ کاذب که مانع شایسته‌سالاری است، بدتر از دیکتاتوری است. علامه طباطبایی(ره) می‌فرمود: دموکراسی از دیکتاتوری بدتر است (ترجمه الميزان/4/194) امروز همین نوع دموکراسی است که دارد این‌همه در جهان، جنایت می‌کند.

?علیرضا پناهیان
?دانشگاه تهران- ۹۷.۱۰.۹

 


free b2evolution skin
27
فروردین

جاسوس حرفه ای

ببینید چگونه یک جاسوس از دانش پایین مردم سواستفاده میکند


free b2evolution skin
3
مرداد

چرا تفرقه ؟؟

 


حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی :

امروز در دنیای اسلام گرفتاری‌ها بسیار زیاد است. اسلام این‌همه بر وحدت و یکپارچگی مسلمین و برادری مسلمانان تأکید فرموده است؛ حتّی در اعتصام به حبل‌الله، میتوان تک‌تک به حبل‌الله اعتصام پیدا کرد، [امّا] این را اسلام توصیه نمیکند؛ وَ اعتَصِموا بِحَبلِ اللهِ جَمیعًا؛  همه با هم به حبل الهی تمسّک کنید، با هم باشید. با این‌همه سفارش و این‌همه تأکید، امروز ما مسلمانها متأسّفانه به این دستور اسلام عمل نمیکنیم؛ نتیجه‌اش هم همین است که ملاحظه میکنید. من میخواهم از آحاد مسلمین، مخصوصاً از علما، روشنفکران، مسئولان دولتها، سیاستمداران، زبدگان، نخبگان در همه‌ی کشورها درخواست کنم که دست خائن دشمنان امّت اسلامی را در این تفرقه ببینند و مشاهده کنند. این تفرقه طبیعی نیست، این تفرقه تحمیلی است، این تفرقه تلقینی است. مسلمانان به‌طور طبیعی در کنار هم میتوانند زندگی کنند و تجربه‌ها نشان داده است که آن‌وقتی که وسوسه‌ی دشمن، دمدمه‌ی  دشمن، خباثت دشمن وارد میدان نشده است، با هم زندگی کرده‌اند. این را ما در کشور خودمان دیده‌ایم، در عراق دیده‌ایم، در کشورهای دیگر اسلامی [هم‌] مشاهده کرده‌ایم.

این تفرقه را تزریق میکنند به دنیای اسلام؛ چرا؟ برای اینکه منافع قدرتهای بزرگ در این تفرقه است. نمیخواهند امّت اسلامی یکپارچه باشد؛ نمیخواهند این قدرت عظیم، در افق قدرتهای جهانی سر بلند کند و خودش را نشان بدهد؛ نمیخواهند. اگر امّت اسلامی یکپارچه بود، اگر بر روی مشترکات خود تکیه میکرد، در سپهر سیاست جهانی بدون تردید یک قدرت منحصربه‌فرد میشد با این جمعیّت عظیم، با این کشورها در مناطق حسّاس عالم، با این منابع و ذخایر زیرزمینی، با این ثروت طبیعی و با این ثروت نیروی انسانی؛ اگر ما متّحد میشدیم، یک‌چنین پدیده‌ای دنیا را فرامیگرفت. نمیخواهند این اتّفاق بیفتد. رژیم صهیونیستی را در این منطقه کاشتند برای اینکه ایجاد اختلاف کنند؛ برای اینکه کشورهای منطقه را مشغول کنند به درون خود.


۱۳۹۴/۰۴/۲۷

 


free b2evolution skin
26
اسفند

با اصل انقلاب مخالفند


free b2evolution skin