27
اردیبهشت

5 راه حل برای 5 مشکل همسران





در زیر به ۵ مورد از شایع ترین عاداتی که در ازدواج های بد وجود دارد و چگونگی غلبه بر آنها اشاره می شود:

شاید شنیده باشید که افراد متاهل در مقایسه با افراد مجرد، از سلامت جسمی و روانی بالاتری برخوردارند. اما اختلافات زناشویی، باعث می شود که سلامت زن و شوهر هم به خطر بیفتد …

اگر ازدواج بدی دارید، نقش استرسی که دچار آن هستید را دست کم نگیرید. اگر روابط روزمره تان پر از استرس، دعوا یا بی محلی به همسرتان است، هر روز سلامت تان را در معرض خطر قرار می دهید. برخی از زوج ها نمی توانند بر این استرس ناشی از مشکلات روابط شان غلبه کنند. به عنوان نمونه در مواردی که یکی از طرفین فاقد حس همدلی نسبت به همسرش است یا خشونت جسمی نسبت به او اعمال می کند. اما در اغلب زوج ها امید به غلبه بر این استرس وجود دارد، حتی اگر سال ها از هم دلخور باشند و به هم آسیب رسانده باشند.

در زیر به ۵ مورد از شایع ترین عاداتی که در ازدواج های بد وجود دارد و چگونگی غلبه بر آنها اشاره می شود:

1 - خودخوری و همه چیز را درون خود نگاه داشتن

هر زوجی با چالش هایی روبه رو است اما اگر در مورد این مشکلات با همسرتان صحبت نکنید، تنش ناشی از این اختلاف زناشویی و فاصله پیدا کردن میان شما افزایش خواهد یافت. افرادی که در خانواده هایی بزرگ می شوند که در مورد بیان مشکل شان با دیگران به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده اند، به راحتی می توانند به نحوی سازنده با همسرشان صحبت کنند اما بسیاری از افراد در دوران کودکی، این مهارت های ارتباطی را نیاموخته اند و نیاز به ابزارهایی دارند تا بتوانند درباره موضوعات حساس به طریقی ایمن سخن بگویند.

صفحات: 1·


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...

 
مداحی های محرم