10
اسفند

اولین نشست عمومی جشنواره امام مهدی (ع) برگزار شد

 

به گزارش خبر نگار مدرسه ی حضرت زینب (س) پس از گذشت یک هفته از آغاز دومین جشنواره امام مهدی (عج) در مدرسه علمیه حضرت زینب (س)، اولین نشست عمومی این جشنواره با موضوع «دشمنان امام زمان (عج) وبا حضور سخنران ومحقق برجسته حجه الاسلام و المسلمین رایگان برگزار شد .
حجه الاسلام و المسلمین رایگان در آغاز سخنان خود ضمن بیان ضرورت پرداختن به مسئله شناخت دشمنان امام زمان (عج)خطاب به طلاب حاضر در نشست گفت : ما به طور جدی به مساله مهدویت خصوصا  دشمنان حضرت قبل وپس از ظهور بپردازیم و این از وظایف مهم منتظران حضرت است چرا که قرار نیست با آمدن امام زمان (عج)مردم جهان خود به خود اصلاح شوند بلکه اسباب زمینه سازی ظهور حضرت باید به وسیله مومنان فراهم شود .
وی خاطر نشان کرد : در میان اقوام گذشته خداوند در قران کریم به بیان احوالات بنی اسرائیل بیشتر پرداخته است وپیامبر اکرم (ص) در خصوص این مسئله فرمود ند :زیرا آنچه در بنی اسرائیل اتفاق افتاده در امت من نیز خواهد افتاد .
وی سپس به تشریح مثلث استکبار در دوران حضرت موسی (ع) با رئوس زر ، زور وتزویر پرداخت و مصادیق این سه حیطه را بیان کرد وافزود : متاسفانه چنین نظام استکباری در سه ضلع زر و زور و تزویر در آخر الزمان نیز قطعا در مقابل امام زمان (ع) خواهد ایستاد .
حجه السلام والمسلمین رایگان دشمنان اصلی امام زمان (عج) که در جهان معاصر با حضرت مبارزه می کنند را صهیونیسم ، صهیونیسم یهودی وصهیونیسم مسیحی خواند وگفت : امروز جریانی به نام «صهیونیسم مسیحی» بر دنیا سیطره دارد که توانسته تا عمق خانه های مانیز نفوذ کند چرا که میدانند تنها مکتبی که مقابل آنها ایستاده مکتب شیعه است ومی دانند که ایرانیان زمینه ساز ظهور امام زمانند .
وی در ادامه این مطالب افزود : نگاه شما به مسائل دنیا باید دینی باشد نه نگاه سیاسی ،آمریکائیها متوجه این اصل شده اند که مهمترین مسائل، مسائل دینی سپس سیاسی وبعداقتصادی است .لذا امروز نیز نگاه سیاستمداران آمریکائی ، نگاه دینی عقاید موجود است وبا این نگاه برای جهان برنامه می ریزد .
وی آمریکائی ها را پروتستانی خواند که پس از جنگ جهانی دوم نام خود را ” اوان جلست” گذاشتند و گفت :آنها معتقدند یهود برترین نژاد وفرزندان خدایند و منتظر موعودشان به نام مسیحا هستند آنان را به تاج وتخت داوود وسلیمان برساند .
وی افزود : آنها معتقدند که باید یهود را تقویت کرده و مقدمات ظهور مسیح را طی جنگی به نام آرماگدون که جنگ بین یهود واسلام وبه عبارتی یهود وامام زمان است (جنگ بین مسیح وضد مسیح )فراهم کنند .
استاد رایگان با ارائه چند آمار از اوان جلست ها در آمریکا گفت : در آمریکا تا کنون 1500فرقه پروتستانی که اکثرا سپرد اوان جلست هستندهمچنین از 400هزار کلیسای موجود در آمریکا بالغ بر 110 هزار کلیسا با عقاید آنها هستند .
وی اظهار کرد:اکنون آنها خشت خشت معبد سلیمان را آماده دارند و منتظرند تا جو دنیا به گونه ای شود که توجهات از فلسطین برداشته شود تا به محض این غفلت با تخریب مسجدالاقصی ، مسجد الاصخه وبیت المقدس بلا فاصله معبد سلیمان را بسازند .
وی با بیان اینکه صاحبان و حامیان هالیوود در آمریکا یهودیان هستند گفتند :70 درصد فیلم های هلیوودی به سمت مسائل آخر الزمان و با هدف مبارزه با امام زمان (عج)است وی افزود :امروز دشمنی با امام زمان (عج)به شکل فرهنگی است و معتقدند که برای رسیدن به اهدافشان باید جوانان دنیا را با مواد مخدر وبمب سکس از بین ببرند .
حجه الاسلام والمسلمین رایگان در پایان برای اطلاع بیشتر مخاطبان از عقاید واهداف دشمنان امام زمان خصوصا اوان جلست های سا یت و مجله موعود را مصرفی کرد .

 



free b2evolution skin
نظر از: یادگاری [عضو] 

سلام علیکم خدمت مدیریت محترم،اساتید بزرگوار،کادر فرهنگی و امور مالی و آموزش و پژوهش،کاربران عزیز و دوست خوبم در قسمت روابط عمومی،بسیج و دفتر جشنواره امام مهدی ارواحنا فداه، مسئول محترم خوابگاه که حقیقتا صبور و با محبتند،خادمین گل حوزه امان که بسیار پر تلاشند و همه ی طلاب که هر روز افتخار دیدن آنها را داریم.میلاد بی بی زینب کبری سلام الله علیها رو خدمت تک تک شما تبریک گفته و بهترین ها را برایتان آرزو دارم.


الحاقیات:
  • hemey6n8l0ow5s0i5so.jpg -   ضمیمه یافت نشد!
1392/12/16 @ 10:38
نظر از: یادگاری [عضو] 

سلام علیکم.من هم از حضور سبزتان بی نهایت ممنونم و برای موفقیت روز افزونتان دعا می کنم.

1392/12/11 @ 22:46
نظر از: جان نثاری [عضو] 
جان نثاری

ممنون از اطلاع رساني و خدا قوت

1392/12/11 @ 13:46
نظر از: یادگاری [عضو] 

سلام علیکم.ممنونم از خبرنگار گمنام و پر تلاش حوزه به خاطر مطالب و خبرهای نابشان.در ضمن موفقیت دوست بسیار خوبم سرکار خانم مرادی را در کسب رتبه برتر وبلاگ نویسی در سامانه ی کوثر بلاگ را به ایشان تبریک گفته و بهترین ها را برایشان آرزو دارم.


الحاقیات:
  • flower.gif -   ضمیمه یافت نشد!
  • Goll__111_.gif -   ضمیمه یافت نشد!
1392/12/11 @ 00:19


فرم در حال بارگذاری ...