9
مرداد

بیانیه حوزه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها به مناسبت راهپیمایی سراسری روز قدس


 

مقام معظم رهبری : مساله‌ی ‌فلسطین ‌از لحاظ‌ اسلامی ‌برای ‌همه‌ی مسلمانان

‌از جمله ‌برای ‌ما یک‌ مساله‌‌ اساسی‌ و یک‌ فریضه ‌است‌.


يا ايهاالذين امنوا ان تنصروالله ينصركم و يثبت اقدامكم

حضرت امام خمینی(ره) با رهنمودهای خود درباره دفاع از ملت فلسطین و با تاکید بر اسلام واقعی و اتحاد علیه دشمنان تجاوزگر در میان ملت های مسلمان نهضتی را پایه گزاری کردند که این نهضت نور امید را در قلوب مردم مسلمان به ویژه ملت مظلوم فلسطین شعله ور ساخت قبل از انقلاب اسلامی، اسلام در عرصه نبرد فلسطین غایب بود و انقلاب اسلامی ایران این واقعیت را که اسلام تنها راه حل جهاد و تنها وسیله اصلی برای مبارزه علیه صهیونیسم است را به قیام مردم فلسطین ارزانی داشت هویت بخشیدن به مبارزه فلسطینیان ازسوی حضرت امام خمینی (ره) باعث شد مبارزه با اسرائیل و صهیونیسم رفته رفته فراگیر ، جهانی و تبدیل به یک قیام همگانی علیه این رژیم غاصب و اشغالگر شود و با اتکاء به حمایتهای منطقه ای و جهانی از مردم فلسطین و با اراده الهی انشاء الله شرایط به سمت نابودی اسرائیل از صفحه روزگار پیش خواهد رفت.

روز قدس یادآورفریاد بلند امام خمینی(ره) در برابر آمریکا و مولود نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم صهیونیستی است. روز قدس روز اسلام و روز خیزش حق طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است. روز قدس روز فریاد مستضعفان عالم علیه مستکبران است. روز قدس روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیسم جنایتکار، آمریکا و همپیمانان آنان برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی، حقوق بشر و انسان دوستی را پوچ و بی معنا جلوه داد.

در آستانه‌آخرين جمعه ماه مبارک رمضان مردم ايران اسلامي همراه با تمام آزادگان در سراسر جهان يك بار ديگر فرياد عدالت خواهي خود را براي احقاق حقوق مظلومان فلسطين و ديگر مردم تحت ستم منطقه سر خواهند داد و اثبات خواهند كرد همچنان پايبند به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي خود و يار و ياور مظلوميني هستندكه راه مقاومت را برگزيده و ستمگران را برنمیتابند

ملت مسلمان ایران با سایر مسلمانان و آزادی خواهان جهان در روز قدس به پا خواهند خواست وحمایت خود را از ملت فلسطین وسایر ملل مسلمان اعلام خواهند کرد و توطئه آمریکایی ـ صهیونیستی در سوریه، مصر و تونس و خیانت برخی از سران عرب به همپیمانی با آمریکا و صهیونیسم را بر ملا خواهد ساخت

طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها یزد باحضور خود در راهپیمایی روز قدس یاد امام خمینی را گرامی داشته و بیعت خود را با رهبر عزیزمان تجدید می‌کنیم .همچنین نسبت به جریاناتی که بخواهند آرمان آزادی قدس شریف را مخدوش کنند، اعلام انزجار می‌کنیم و آماده اطاعت امر ولی‌امرهستیم .


به امید شکست جبهه کفر و التقاط و تحجر

و به امید اقامه نماز در مسجد الاقصی به امامت حجت ابن الحسن

 



free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: شمیم معرفت [بازدید کننده]
شمیم معرفت

صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.

1392/05/18 @ 14:26
نظر از: صدرارحامی [عضو] 
5 stars

با سلام و احترام
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت…
چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم…
اللهم عجل لولیک الفرج

1392/05/17 @ 13:44


فرم در حال بارگذاری ...