1
اردیبهشت

خلاف ولایت فقیه حرکت نکنیم!

پیوند: http://www.jonbeshnet.ir/news/11567

مواظب باشیم
تنها کشوری که در همه دنیا دارای یک حکومت مستقل و برگرفته از تعالیم الهی اسلام می باشد، کشور عزیز ما ایران است که بدون وابستگی به هیچ یک از ابرقدرتهای شرق و غرب توانسته است حکومتی الهی بر پایه مقبولیت مردمی در دنیا بوجود بیاورد و سیستم اصلی این حکومت همانطور که می دانید ولایت فقیه است.

به عبارت دیگر اگر ولایت فقیه نبود، تاکنون این حکومت به سمت حکومت های دیکتاتوری یا دموکراتیک غربی تغییر هویت داده بود و چیزی از اسلام و هویت الهی آن باقی نمی ماند. حال با توجه به این مقدمه میتوان ادعا کرد ولی فقیه حکومت الهی ایران، ولی فقیه همه مسلمین جهان است.

پس نمی توان نسبت به کشتار مردم مظلوم قطیف عربستان، مردم مظلوم سوریه، فلسطین، عراق، لیبی، میانمار، بحرین، آذربایجان و هزاران جای دیگر که توسط حکام جعلی و به اشاره استکبار جهانی و صهونیسم جنایتکار اتفاق می افتد بی تفاوت بود.

اجلاس زنان بیداری اسلامی در ایران و دیدار با ولی فقیه زمان و فرمایشات روشنگر ایشان می بایست چراغ راه روابط خارجی و داخلی مقامات ایرانی باشد. نمی توان خود را تابع ولی فقیه دانست و از طرف دیگر خلاف نظرات و فتاوای ایشان موضع گیری کرد، نمی شود خود را شیعه دانست و اعلام کرد که به هیچ عنوان رابطه با حکومت عربستان را خراب نخواهیم کرد.

نمی شود خود را رهرو ولایت فقیه دانست و سران جنایتکار آل خلیفه و سعود را به اجلاس سران غیر متعهد دعوت نمود. آری به خداوندی خدا قسم اگر روزی برسد که خلاف فرمایشات و مواضع ولی فقیه کسی یا کسانی بخواهند عملی انجام دهند و از مستکبران عالم حمایت نمایند، ملت شریف ایران مقابل آنها خواهند ایستاد و درسی فراموش نشدنی به آنها خواهند داد.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...