24
فروردین

در مدرسه علمیه حضرت زینب(س)/خروش طلاب حوزه های علمیه خواهران استان یزد دراعتراض به صدور قطعنامه اتحادیه اروپا



نشست اعتراض آمیز به صدورقطعنامه مداخله جویانه ومغرضانه اتحادیه اروپا علیه ایران “با حضور جمع کثیری از طلاب حوزه های علمیه خواهران استان یزددر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) برگزارشد.
در این نشست سرهنگ هژبری فرمانده سابق سپاه با ارائه مطالبی به تحلیل صدور قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران در3بخش پرداخت.هژبری در آغاز سخنان خود با اشاره به شعار سال جدید توسط مقام معظم رهبری گفت:حدود هفت سال است که ایشان شعار های سال را با جهت اقتصادی بیان می کنندوامسال نیز مسئله فرهنگ را به اقتصاد افزوده اند.
وی گفت :مقام معظم رهبری لازمه بهبود یافتن فرهنگ واقتصاد را عزم واقتدار ملی ومدیریت جهدی دانستند که لازم است این مدیریت جهادی بر پایه اعتقادات صحیح اسلامی باشد.
هژبری در ادامه علت نام گذاری سال 93 با شعار “سال فرهنگ واقتصاد ملی و مدیریت جهادی رانیاز مردم وبی توجهی به برخی مسائل فرهنگی عنوان کردو افزود:دشمنان ما نابودی استقلال ملت ایران را مورد هدف خود قرار داده اند
.وی در بخش دوم به مفاد قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران اشاره کرد وانتقادات وارد برآن را مطرح ساخت.
.هژبری در بخش سوم اهداف صدوراین قطعنامه را وادار کردن ایران به اجرای همه موارد توافق نامه ژنو و حمایت از سران فتنه بیان کرد .
سردار سابق سپاه در ادامه به بیان جایگاه ملت ایران در جهان پرداخت.وگفت:خداوند در قران کریم ویژگی افرادی که ایمان آورده اند را چنین بیان می کند که آنها خدا را دوست دارند وخدا نیز آنها را دوست دارد.وهمواره در حال جهاد در راه خدا هستند. هژبری در بخش پایانی سخنانش در بیان اهمیت جایگاه ولایت فیه گفت:در نظام ولایی سیاستگذار ونظریه پرداز ولایت فقیه است ودیگران باید دراجرای سیاست ها ونظریات هم جهت وکک کار رهبر باشند.وی افزود:ولایت به سربازانی چون حضرت ابوالفضل که یاور امام حسین (ع)بود نیاز دارد که در همه امور مطیع ولایت باتشند.
در پایان این مراسم طلاب با سر دادن شعارهای کوبنده پیمان خودرا با ولایت فقیه یاد اورشدند وانزجار خودرا از آمریکاودشمنان اسلام نشان دادند



free b2evolution skin
نظر از: مدرسه الزهـــرا(سلام الله علیها) زرین شهر [عضو] 

با سلام خدمت دوست عزیزم
از مطالب شما دیدن کردم انشالله که در تمامی مراحل موفق باشید ما هم به روزیم لطفا به ما هم سر بزنید

1393/01/30 @ 10:02


فرم در حال بارگذاری ...

 
مداحی های محرم