28
تیر

رهنمودهایی به جوانان و نوجوانان

نوجوان ها و جوان ها باید ملتفت باشند که همچنانی که خودشان در این سن هستند و روز به روز به سن بالا می روند، علم و ایمانشان هم باید همین جور باشد، مطابق این باشد، معلوماتشان، از همان کلاس اول علوم دینیه، به بالا برود، ایمانشان ملازم با همین علمشان باشد.
باید بدانید اینکه ما مسلمانها، امتیازی از غیر مسلمانها نداریم الا به قرآن و عترت، و الا ما هم مثل غیر مسلمانها می شویم. اگر ما قرآن نداشته باشیم، مثل غیر مسلمانها هستیم، اگر ما عترت را نداشته باشیم، مثل مسلمانهایی که اهل ایمان نیستند هستیم.
باید ملتفت باشیم روز به روز در این دو امر ترقی بکنیم. همچنان که سنّ ما به بالا می رود، معلومات ما هم در همین دو امر، بالا برود. این طرف، آن طرف نرود و الا گم می شود، گمش نکنند؛ گمراهش نکنند؛ این دو اصل اصیل را از اینها نتوانند بگیرند.
ما می گوییم: اگر [می گویید] اسلام درست نیست [و] شما قرآن را قبول ندارید، [پس] مثل قرآن بیاورید، یک سوره ای مثل قرآن بیاورید. می گویند: نه، نمی توانیم بیاوریم و نمی آوریم و مسلمان هم نمی شویم!
این ادعا و این کلام، جواب ندارد، برای اینکه می گویند: « ما می دانیم و عمل نمی کنیم »
همچنین کسانی که صورتاً با قرآن هستند و با عترت نیستند، به اینها می گوییم که این آثار عترت؛ این فضائل عترت؛ این ادعیه اینها؛ این احکام اینها؛ این خطب اینها؛ این رسائل اینها؛ این « نهج البلاغه »؛ این « صحیفه سجادیه »؛ در مخالفین عترت، مثل اینها را بیاورید! اگر آوردید، ما دست بر می داریم.

صفحات: 1·


free b2evolution skin
نظر از: arefeh [بازدید کننده]
arefeh

بسمه تعالی
سلام علیکم
دوستان عزیز، صنایع رباتیک آراد در جهت گسترش فرهنگ رباتیک دانش آموزی از بین روحانیون وطلبه های محترم با شرایط ویژه دعوت به همکاری می نماید .
دوره های رباتیک ویژه دانش آموزان 7 الی 15 سال بوده وبا هدف جلوگیری از انحرافات واستفاده درست از تکنولوژی های جدید است که به حول قوه الهی بتوانیم با همکاری شما عزیزان در مساجد شهرهای مختلف علوم رمز دنیا را در پایگاههای خود داشته وبچه های این مرز وبوم با تکنولوژی روز به صورت صحیح آشنا شوند .
جهت دریافت شرایط مالی وکاری یا با شماره 09154358367 تماس حاصل نمایید ویا آدرس ایمیل خود را برای ما پیامک نمایید تا اطلاعات اولیه برایتان ارسال گردد وبتوانیم با شما در ارتباط باشیم .
Aradrobo20@yahoo.com
www.aradrobo.com

1391/05/02 @ 11:51


فرم در حال بارگذاری ...