11
بهمن
روش تبلیغ
?انواع تیپ مخاطبان در تبلیغ
?در تبلیغ ما با سه نوع تیپ مخاطب مواجه هستیم که متناسب باهرکدام از این تیپ ها لازم است، «نوع محتوا» و «قالب اجرایی» خود را تنظیم کنیم:
1⃣_ #معنوی_گرا: ?این دسته افراد مسائل ماوراءالطبیعه برایشان جذاب تراست و حل مسائل خود را در این حیطه دنبال می کنند. [آمادگی شنیدی مسائل عرفانی را دارند]
2⃣_ #نتیجه_گرا(اجتماعی گرا): ?این دسته از مخاطبین که «برون گرا» هم نامیده می شوند بیشتر به دنبال موفقیت های اجتماعی هستند. [آمادگی شنیدن مسائل زندگی و مهارت های موفقیت در زندگی را دارا هستند]
3⃣_ #خودگرا(درون گرا): ?مخاطبینی هستند که در پی بردن به واقعیت ها و پیچیدگی های وجود انسانی خودشان هستند و حل اینگونه مسائل برایشان از هرچیزی مهم تر است. [آمادگی شنیدن مسائل اخلاقی و خودشناسی و … را دارند]
فرم در حال بارگذاری ...
فید نظر برای این مطلب