روش تبلیغ
11 بهمن 1397 توسط قیاسی
?انواع تیپ مخاطبان در تبلیغ
?در تبلیغ ما با سه نوع تیپ مخاطب مواجه هستیم که متناسب باهرکدام از این تیپ ها لازم است، «نوع محتوا» و «قالب اجرایی» خود را تنظیم کنیم:
1⃣_ #معنوی_گرا: ?این دسته افراد مسائل ماوراءالطبیعه برایشان جذاب تراست و حل مسائل خود را در این حیطه دنبال می کنند. [آمادگی شنیدی مسائل عرفانی را دارند]
2⃣_ #نتیجه_گرا(اجتماعی گرا): ?این دسته از مخاطبین که «برون گرا» هم نامیده می شوند بیشتر به دنبال موفقیت های اجتماعی هستند. [آمادگی شنیدن مسائل زندگی و مهارت های موفقیت در زندگی را دارا هستند]
3⃣_ #خودگرا(درون گرا): ?مخاطبینی هستند که در پی بردن به واقعیت ها و پیچیدگی های وجود انسانی خودشان هستند و حل اینگونه مسائل برایشان از هرچیزی مهم تر است. [آمادگی شنیدن مسائل اخلاقی و خودشناسی و … را دارند]