21
اسفند

سیاهی چادر های مشکی گردان های الزهرا(س) و کوثر، نشانه عمق اعتقاد آنان به حجاب اسلامی به عنوان "فریضه الهی"

سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در رزمایش 15000نفری بسیجیان یزد با حضور گرم و صمیمی خود در یک صبحگاه سرد و باران زده زمستانی از گردان های نمونه برادران و گردان های نمونه خواهران شرکت کننده دررزمایش سان دید و ادای احترام کرد

سیاهی چادر های مشکی گردان های الزهرا(س) و کوثرکه نشانه عمق اعتقاد آنان به حجاب اسلامی به عنوان “فریضه الهی"، در رزمایش ۱۵ هزار نفری الی بیت المقدس یزد یادآور این جمله شهید محمد رضا نظافت است که می گفت:” هیچ می دانی سیاهی چادر تو از سرخی خون من کوبنده تر است “.
زنان یزدی که سابقه تاریخی آنان به نجابت و پاکی شهرت دارد و نیمی از آبروی دارالعباده به واسطه وجود همین زنان است امروز بار دیگر در قالب گردان های الزهرا(س) و کوثر توانستند تیری بر قلب دشمنان داخلی و خارجی باشند.
چفیه ها و سربند های یازهرا با چادر های مشکی که یاداور آیه های قرآن است همه نشانه اقتدار زن مسلمان در عرصه اجتماع و آزادی او از قید و بند های غربی است.
هنوزتنها ۱۵ روز از تجدید میثاق خواهران بسیجی و زنان دارالعباده با ۲۳ بانوی شهید در نخستین یادواره زنان شهید یزد می گذرد که اینک این بانوان برای تجدید میثاق با شهدا و زنده کردن یاد و خاطره جبهه ها و اعلام آمادگی برای هر گونه تهدید احتمالی دشمن در منطقه مانور شهید رشیدی همپای برادران بسیجی خود حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند.
سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در رزمایش ۱۵۰۰۰نفری بسیجیان یزد با حضور گرم و صمیمی خود در یک صبحگاه سرد و باران زده زمستانی از گردان های نمونه برادران و گردان های نمونه خواهران شرکت کننده دررزمایش سان دید و ادای احترام کرد.
سردارنقدی در اولین حضور خود دررزمایش بسیجیان یزد گفت:” باید قدر این گردان های نورانی را که به دنبال کسب آمادگی رزمی، اعتقادی و معنوی هستند بدانیم و پیام این رزمایش این است که ملت ایران نه تنها در مرزها بلکه در عمق کشور و در هر نقطه ای آماده اند و تمام قد پشت سر ولایت و رودرروی دشمن ایستاده اند و وجب به وجب این خاک از حضور سلحشورانه خالی نیست".
این زنان که الگوی خود را حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) می دانند در این هوای سرد و باران زده و زمین گل آلود رزمایش با انگیزه دشمن شکنانه خود پا به میدان گذاشته اند تا به قول یکی از آنان که به من گفت : هوای سرد مانع حضور خواهران بسیجی نشد بلکه ما با حضور گرم خود به رهبر و مولایمان امام خامنه ای لبیک می گوییم.
او می داند که رهبرش هنوز همین چند ماه پیش از سبک زندگی مردم گله کرده است و سبک زندگی اسلامی را از او خواسته است.
او می داند که رهبرش از او می خواهد در حالی که نهاد خانواده را مستحکم می کند بصیرت لازم را نیز در عرصه سیاسی و اجتماعی داشته باشد.
او می داند که تحریم های دشمنان و فشارهای اقتصادی وجود دارد و رهبرش از او خواسته است تا اقتصاد مقاومتی را برای شکست توطئه اقتصادی دشمن در پیش گیرد.
او خوب می داند که باید مسأله حجاب و پوشش اسلامی را برای حفظ بنیان خانواده و امنیت روانی جامعه با رعایت آن و پوشیدن چادر مشکی اش ترویج دهد.
او خوب می داند که مذاکره با آمریکا حق مردم ایران و حق خانواده های شهدا و جانبازان و آزادگان نیست زیرا همین شیرزنان بوده اند که همسر و فرزندانشان را راهی جبهه ها می کردند تا کشور به دست بیگانگان اداره نشود.
این شیرزنان بوده اند که در غیاب فرزند و همسر و برادرانشان در هشت سال دفاع مقدس مردانه خانه و زندگی را حفظ می کردند تا کسی به خود جرأت ندهد پیشنهاد مذاکره بادشمن شماره یک جمهوری اسلامی ایران یعنی آمریکا را مطرح کند.
حرف آخر اینکه زنان یزدی پیام رزمایش را که با عنوان ” الی بیت المقدس” نام گرفته بود دریافته بودند که به قول سردار نقدی: ” باید بتوانیم آرزوی امام راحل را که آزادی بیت المقدس بود جامه عمل بپوشانیم و این هدف در آمادگی و رزم همه جانبه نهفته است".
جمله ای که زن یزدی در این رزمایش فریاد می زد این بود: “جانم فدای رهبرم”
برگرفته از یزد بانو


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...