20
بهمن

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب س: دیدار عارف با زن آلمانی حاکی از گرایش های خاص در بدنه دولت است


عضو جعیت زنان فرهیخته استان یزد با اشاره به دیدار عارف با نائب رییس مجلس آلمان گفت : تا زمینه ورود و ملاقات کسی به داخل کشور از سوی فردی مسئول فراهم نشود هرگز امکان ندارد فردی که هیچ دخالت و اطلاعی از اوضاع داخل ندارد وارد ایران شود و مشخص است که گرایش های خاصی در بدنه ای از مسئولان وجود دارد.

«کلودیا روت نایب‌رئیس مجلس قانون‌گذاری آلمان عصر پنجم بهمن در فرهنگستان علوم با محمدرضا عارف با رئیس بنیاد امید ایرانیان دیدار و درباره مسائل مختلف داخلی و خارجی گفت‌وگو کرد.
روت در این دیدار که با حضور سیدعلی خرم و اکرمی معاون اداره اول اروپا در وزارت خارجه و همچنین سفیر جمهوری فدرال آلمان در ایران برگزار شد، با بیان اینکه آمده تا از تحلیل‌های عارف در زمینه مسائل داخلی استفاده کند، ضمن دخالت آشکار در مسائل داخلی کشورمان گفت: من آمده‌ام تا یک سال مانده به انتخابات مجلس بدانم که در سفر بعدی خود شما از من در چه جایگاهی دعوت خواهید کرد.ما در سال 2009 (88) شاهد حرکت‌هایی در جامعه مدنی ایران بودیم و نمودهای آن را در جامعه شما دیدیم که دانشجویان و جوانان آزادی می‌خواستند.
نایب‌رئیس مجلس آلمان در ادامه این دیدار مجددا به بحث انتخابات مجلس آینده ایران ورود کرده و با اشاره به جایگاه شورای نگهبان، گفت: من شنیده‌ام که در ایران همه می‌توانند کاندید شوند ولی باید از فیلتر شورای نگهبان رد شوند و همینطور شنیده‌ام که برخی نتوانسته‌اند از این فیلتر عبور کنند».


*گفتگو با خانم قیاسی فعال اجتماعی و سیاسی یزد
منصوره قیاسی در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون ملاقات اخیر دکتر عارف با نائب رئیس مجلس آلمان گفت : با کمال تأسف مطلع شدیم دکتر محمد رضا عارف یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری با « کلاویا رویت نائب رئیس مجلس آلمان» ملاقات کرده است و تعجب ما از این است که لااقل اگر عارف به عنوان یک مقام مسئول بود هنوز این کار قابل هضم تر بود درحالی که وی اکنون در بدنه دولت مسئول نیست بلکه جزو اصلاح طلب ها و وابسته به جریان فتنه است.

قیاسی با بی ربط و غیرمنتظره خواندن این کار اظهار کرد : تا زمینه ورود و ملاقات کسی به داخل کشور از سوی فردی مسئول فراهم نشود هرگز امکان ندارد فردی که هیچ دخالت و اطلاعی از اوضاع داخل ندارد وارد ایران شود و مشخص است که گرایش های خاصی در بدنه ای از مسئولان وجود دارد.

مدیرعلمیه حضرت زینب (س) به صحبت هایی که در زمینه رفع حصر از عوامل فتنه در این ملاقات رد و بدل شده است اشاره کرد و گفت : برخی دارند بحث سران فتنه را مطرح می کنند و در گفته های این ملاقات چند مورد دخالت پیرامون آزادی سران فتنه مشهود بوده است .

قیاسی با بیان این نکته که به فرمایش برخی علماء حصر سران فتنه توسط جمهوری اسلامی ایران رأفت نظام بوده است تصریح کرد : گناه این افراد مجازاتش در حدّ اعدام است با این حال برخی عوامل در بدنه دولت زمینه نفوذ دشمن را فراهم می کنند.

وی با تصریح به این مطلب که هدف ازاین گونه دیدارها مطرح کردن بحث آزادی سران فتنه به سطح جهانی است خاطرنشان کرد : درمورد این ملاقات مجلس عکس العمل اندکی نشان داده است ولی دولت هیچ حرکت و عکس العملی نشان نداده که موجب تآسف است.

وی در مورد وظیفه مردم دراین زمینه گفت : مردم به خاطر توصیه رهبری به عدم تشنج فعلا عکس العملی نشان نمی دهند.

منبع:یزدبانو



free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...

 
مداحی های محرم