25
مرداد

مسؤولان باید خدمت به مردم را محور فعالیت های خود قرار دهند



حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی امروز در خطبه های نماز جمعه یزد به برگزاری انتخابات پرشور رییس جمهوری و حکم تنفیذ دکتر روحانی توسط مقام معظم رهبری اشاره و از تمامی کسانی که در خلق این حماسه بزرگ سیاسی مشارکت داشته اند قدردانی کرد و افزود: برگزاری انتخابات و تحولات بعد از آن در سایه عنایات رهبری فرزانه انقلاب و همکاری مسئولان امر به خوبی برگزار شد .

وی به رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی رییس جمهور اشاره و از تعامل خوب رییس دولت یازدهم و وکلای مردم قدردانی کرد .

امام جمعه موقت یزد خاطر نشان کرد: برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همدل و تحت رهبری های مقام معظم رهبری وظایف خود را انجام داد .

آیت اللهی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه ، هوشیاری مردم و خدمات مسئولان اجرایی علیرغم دشمنی های کفر جهانی به اهداف نورانی خود ادامه می دهد .

امام جمعه موقت یزد به هشتم شوال و سالروز تخریب قبور مطهر ائمع بقیع (ع) توسط وهابیون اشاره و آن را محکوم و در خصوص مظلومیت ائمه هدی (ع) به تفصیل سخنرانی کرد .

آیت اللهی به سالروز ورود اولین گروه از آزادگان به میهن اسلامی در ۲۶ مرداد اشاره و در خصوص رشادت ها و پایمردی رزمندگان جان برکف در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره و گفت: عزت ایران و ملت قهرمان ما مدیون جانفشانی ها و استقامت اسوه های صبر و مقاومت است .

وی همچنین به موضوع مهم تقوای الهی و قیامت و اعمال درست انسان که موجب تقرب به ذات حضرت احدیت است اشاره و از نمازگزاران جمعه خواست تا همواره خدا را ناظر و شاهد عملکرد خود بدانند .


منبع : یزد بانو


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...