19
خرداد

مصاحبه از داوطلبان تحصیل در حوزه علمیه حضرت زینب سلام الله یزد پایان یافت .


به گزارش خبرگزاری حوزه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها یزد خانم مختاری مسئول ثبت نام و پذیرش داوطلبان ، وضعیت پذیرش طلاب را چنین عنوان کرد : خوشبختانه امسال به یاری خداوند و عنایت امام زمان (عج) همراه با رشد بصیرت زنان جامعه ، شاهد ثبت نام 704 نفر از خواهران متقاضی تحصیل در مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها بودیم . با توجه به این که پذیرش امسال بدون آزمون و تنها با مصاحبه بر حسب رتبه علمی داوطلب بود ، 400 نفر از ثبت نام شدگان به مرحله مصاحبه راه یافتند که 220 نفر از آن ها پذیرفته خواهند شد .

وی گفت : مصاحبه از 6 تا 11 خرداد انجام شد که پس از بررسی مدارک و امتیازات نتایج در اواخر تیرماه اعلام خواهد شد .

مختاری گفت : از این 220 نفر 60 نفر از مقطع سیکل و 160 نفر از مقطع دیپلم به بالا هستند که دارندگان مدرک سیکل دوره 7 ساله و مدرک دیپلم دوره 5 ساله را به صورت حضوری ، نیمه حضوری ، یا پاره وقت طی خواهند کرد.

ایشان در ادامه گفت : امسال اولین سال پذیرش خواهران از مقطع سیکل در این مدرسه است .وی در پایان برای پذیرفته شدگان آرزوی موفقیت روز افزون کرد.




free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(0)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(1)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
1.0 stars
(1.0)
نظر از: مهدی [بازدید کننده]
مهدی
1 stars

اسامی پذیرفته شدگان کجه؟

1393/04/08 @ 15:19
نظر از: یادگاری [عضو] 

سلام علیکم!ومن به نوبه ی خودم از تلاش های مدیریت محترم سرکار خانم قیاسی،زحمات تمام مسولین و طلاب بویژه تلاش های شبانه روزی خانم مختاری کمال تشکر را دارم و امیدوارم بهترین معنویات را از دستان با برکت بی بی زینب کبری سلام الله علیها دریافت کنند. وبهترین ها وارد حوزه های علمیه شوند به مدد صلوات بر محمد وآل محمد

1392/03/19 @ 13:04


فرم در حال بارگذاری ...