19
اردیبهشت

​نشست پژوهشی" بهترین معلم ومربی ماخداست"


نشست پژوهشی بهترین معلم ومربی ماخداست ، بامحوریت تبیین کتابهای شهید مطهری به مناسبت هفته معلم باحضور استاد ومبلغ حوزه درمدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله یزد برگزارشد.

دراین نشست فاطمه غلامپور استاد ومبلغ حوزه با اشاره به اینکه بهترین معلم و مربی ماخداست ،اظهارکرد: بشر نیازمند تعلیم وتربیت است و خداوند نخستین وبالاترین معلم بشریت و انسان تنها موجود دارای قابلیتی است که همه علوم را می تواند بیاموزد و بیاموزاند. باشد که از این قابلیت به درستی بهره گیریم و به تعلیم و تربیت و ربوبیت و تزکیه خود و دیگران بپردازیم.

وی درادامه درخصوص احترام به معلم ابرازکرد : حضرت امیر مؤمنان علی علیه‏ السلام، احترام معلم را بر هر قشری از جامعه لازم می‏ دانست و به مسلمانان سفارش می‏ فرمود که به پاس خدمات این گروه ارزشمند در هر مقامی که باشند، آنان را همانند پدر ومادرخود گرامی بدارند.

فاطمه غلامپور کتابهای شهیدمطهری را یکی از بهترین منابع برای تحقیق و پژوهش دانست وگفت :کتا ب داستان و راستان ایشان که برگرفته از روایات و درقالب داستان می باشد برای تبلیغ درمقطع سنی نوجوانان مفید می باشد و مطالعه کتاب حجاب شهیدمطهری برای ما که طلبه ومبلغ هستیم، ضروری و واجب است ،دراین کتاب دلایل اینکه ما باید حجاب داشته باشیم بررسی شده ودرزمینه امربه معروف ونهی ازمنکر به ماخیلی می تواند کمک کند.کتاب حماسه حسینی شهیدمطهری برای تقویت اعتقادات ما در رویارویی با دشمنان اسلام بسیار مفید است چراکه دشمن ازطریق نیروی نظامی نتوانست برماغلبه پیداکند ودرحال حاضر با حمله حساب شده به اعتقادات ومبانی دین اسلام میخواهد بر ما پیروز شود.




 


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...