17
خرداد

همه کاندیداها در ۲۴ خرداد از رأی مردم تمکین کنند

 

همه کاندیداها در ۲۴ خرداد از رأی مردم تمکین کنند

 

آیت‌الله سیداحمد خاتمی خطیب موقت تهران در خطبه دوم نماز عبادی – سیاسی جمعه تهران با تأکید بر اینکه موفقیت در عرصه‌های فردی و اجتماعی نه با زد و بندهای سیاسی بلکه با تقوا شکل می‌گیرد اظهار داشت: فضای کشور انتخاباتی است و ما انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم از این رو همه کاندیداها باید به این آیه قرآن که می‌فرماید برای خدا حریم نگه دارید تا مورد عنایت خداوند قرار گیرید توجه داشته باشند.

 

آیت‌الله خاتمی با اشاره به مناسبت‌های هفته گذشته از جمله شهادت امام کاظم (ع) و سالگرد ارتحال امام راحل عظیم‌الشأن تصریح کرد: مردم برای حضرت امام (ره) سنگ تمام گذاشته و نشان داده‌اند امام خود و ۱۵ خرداد را فراموش نکرده‌اند.

 

خطیب موقت تهران در ادامه به در پیش بودن اعیاد شعبانیه اشاره و تأکید کرد: نباید اجازه دهیم که این تفکر غلط که می‌گوید شیعه فقط اهل گریه است، جا بیفتد چرا که شیعه مکتب اعتدال است.

 

وی به در پیش بودن نیمه شعبان و روز پاسدار و روز جانباز اشاره کرد و افزود: ما باید این مناسبت‌ها را گرامی بداریم.

 

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه، ۲۰ خرداد سالروز شهادت اولین مجتهد شهید نهضت امام (ره) مرحوم آیت‌الله سعیدی است گفت: وی که زیر شکنجه‌های طاغوتی مقاومت کرد، خون پاکش را در این راه داد.

 

امام جمعه موقت تهران در ادامه خطبه دوم مهمترین مسئله امروز کشور را انتخابات عنوان و تصریح کرد: ما انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، انتخابات شوراها و انتخابات خبرگان را در دو استان کهگلیویه و بویراحمد و ارومیه در پیش داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: این انتخاب یک پیام دارد و آن این است که امروز مردم بر سرنوشت خود حاکم هستند در حالی که در قرن‌های گذشته کمترین ارزشی برای این مردم که صاحب این خانه هستند قائل نمی‌شدند اما به برکت پیروزی انقلاب بیش از ۳۳ انتخابات در کشور برگزار شده است.

 

آیت‌الله خاتمی تأکید کرد: همه انتخابات کشور زیرنظر دوربین‌های دنیا قرار داشته اما انتخابات یازدهم ریاست جمهوری از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و به تعبیر مقام معظم رهبری بین‌المللی شده است.

 

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: در سوریه، حزب‌الله لبنان و تمام انقلابیون دنیا به انتخابات هفته آینده ایران چشم دوخته و منتظر هستند که سرنوشت انتخابات را ببینند.

 

وی با بیان اینکه، بنده برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۰ مطلب نوشته‌ام ادامه داد: اولین نکته و مسئله اول، مسئله حضور است چرا که برای دشمنان عدم حضور مردم در انتخابات بسیار مهم محسوب می‌شود.


صفحات: 1·


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...