13
بهمن

وظیفه مبلغین و مبلغات حفظ اسلام و نشر آن است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد صبح امروز همزمان با ۱۲ بهمن و لحظه ورود امام راحل به کشور در دیدار با مبلغین و مبلغات و طلاب یزد که در دفتر وی برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر خاطر نشان کرد: این انقلاب به پیروی از حرکت های پیامبر اکرم و ائمه علیهم السلام شکل گرفته است.

آیت الله ناصری با تأکید بر این مطلب که باید آن وحدتی را که امام بر آن اصرار داشت حفظ کنیم اظهار داشت: وظیفه مبلغین و مبلغات حفظ اسلام و انقلاب با درایت، علم و عمل و نشر آن به نسل حاضر و آینده است.

وی افزود: امام خمینی(ره)با شناخت عمیق از دین به ما این آگاهی و بیداری دادند که باید فکر حفظ دین و مملکت و بهشتی کردن جامعه و مردم باشیم تا جامعه اسلامی به فساد و تباهی نکشد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: امام(ره) در ایران این پرچم بیداری و آگاهی را دادند که فقط حاکمیت الهی را قبول داشته باشیم و زیر بار حکومت طاغوت نرویم.

آیت الله ناصری با تأکید بر این مطلب که امام(ره) دنبال ریاست و حکومت و رسیدن به مرجعیت نبودبلکه مرجعیت به دنبال او بود اظهار داشت: امام(ره) دنبال این بود آنچه تکلیف است و خدا گفته است انجام دهد.

وی ادامه داد: به عقیده من امام(ره) قلعه حاکمیت اسلام را که توسط طاغوت ها بسته شده بود باز کرد و انسانها را به سمت رشد و سعادت سوق داد.

نماینده ولی فقیه در استان وظیفه و هدف روحانیون را شناخت درست اسلام و سپس هدایت مردم در این مسیر دانست و افزود: ما باید موانع توسعه اسلام در جامعه را برداریم همانگونه که امام راحل چنین کردند.

ناصری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانیت از جمله آیت الله سعیدی گفت: ما نباید نسبت به رنج ها و زحمات شهدا بی تفاوت باشیم بلکه باید به فرامین رهبر معظم انقلاب گوش کنیم و با اصلاح عمل ، خودمان را خدایی کنیم و گفتار و کردارمان به گونه ای نباشد که به اسلام وانقلاب ضربه بزنیم.


منبع: یزد بانو



free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...