13
دی

اطاعت از نماینده ولی فقیه در استان اطاعت از شخص ولی فقیه است

رییس حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) با یادآوری خاطرات سفر رهبر انقلاب به یزد،حضور معظم له را در بیت امام جمعه یزد درس آموز خواند و گفت: باید هم اکنون مطیع نماینده ولی فقیه در استان که آیت الله ناصری هستند باشیم و تا زمانی که روحیه اطاعت پذیری از ولی فقیه را نداشته باشیم باید همچنان در غیبت و فراق امام زمان(عج) به سر ببریم.



 

رییس حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) یزد به مناسبت فرارسیدن سالروز ۱۲ دی به خاطرات به یادماندنی بانوان حوزوی در دیدار با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: حوزویان در یک دیدار خصوصی در مسجد روضه محمدیه با ایشان داشتند و شب وروز قبل از این دیدار وقتی کارت های ورود به مراسم را بین خواهران طلبه در مدرسه حضرت زینب(س) توزیع می کردیم خبر به سرعت در محله ای که مدرسه واقع است پیچیده بود و بانوان گروه گروه برای دریافت کارت ورود به مراسم به مدرسه می امدند و ما شرمنده انان می شدیم .
منصوره قیاسی به روز دیدار اشاره کرد و گفت: همیشه در یزد رسم بود در مراسم اینچنینی برادران طلبه در ردیف جلو بنشینند ولی با تدبیری که اندیشیده شده بود در حسینیه شهید صدوقی(ره) مسجد روضه محمدیه یک طرف برادران و یک طرف هم بانوان طلبه نشستند و ایشان را از نزدیک زیارت کردند.
قیاسی به حضور رهبر انقلاب در طول سفر در بیت شهید صدوقی(ره) و مرحوم صدوقی نماینده ایشان و امام جمعه یزد اشاره کرد و گفت: توجهی که رهبر انقلاب به امام جمعه شهر داشتند درس بزرگی به ما داد که چقدربه نماینده خود در هر استان توجه دارند.
وی تصریح کرد: ما همچنان که از حضرت آقا درس گرفتیم باید هم اکنون مطیع نماینده ولی فقیه در استان که آیت الله ناصری هستند باشیم.
رییس حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) اظهار داشت: کسی که ولایت فقیه را قبول دارد باید بداند که اطاعت محض از اصول مهم ولایتمداری است و همانطور که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم باید نسبت به نمایندگان ایشان هم همان روحیه را داشته باشیم.
قیاسی با بیان جمله های تاریخی امام خمینی (ره) که فرمودند: ” پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد” و ” ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است” تصریح کرد: کسانی که شیعه هستند باید در مسیر ولایت قدم بردارند.
وی با یاداوری مذاکرات ایران در گروه ۵+۱ اظهار داشت: دشمن از راهی برای دوری ما از ولایت فقیه تلاش می کند و برخی افراد بی بصیرت، حذف شعار” مرگ بر آمریکا” را بدون در نظر گرفتن نظر ولی فقیه مطرح می کنند.
این استاد پیشکسوت حوزه های علمیه خواهران استان یزد با تسلیت شهادت امام رضا(ع) و رحلت نبی اکرم (ص) و شهادت امام حسن(ع) گفت: باید توجه داشته باشیم که این بزرگواران و دیگر ائمه اطهار(ع) از ما اطاعت و پیروی می خواهند و اگرائمه اطهار(ع) ما به شهادت رسیدند به خاطر عدم اطاعت دوستداران آنان از ولایت بود.
قیاسی یکی از راههای زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) را اطاعت از ولی فقیه دانست و تصریح کرد: این ولایت پذیری ها از ولی فقیه که اکنون حضرت آیت الله خامنه ای هستند یکی از زمینه سازی ها برای ظهور به شمار می رود و تا زمانی که روحیه اطاعت پذیری از ولی فقیه را نداشته باشیم باید همچنان در غیبت و فراق به سر ببریم.

منبع: یزد بانو

 



free b2evolution skin
نظر از: زارعیان [عضو] 
زارعیان

ممنون . توي يزد بانو ديده بودم . مي خواستم بگم بذاري . خودت پيش دستي كردي. ممنون

1392/10/13 @ 21:15
نظر از: یادگاری [عضو] 

خداوند به همه ی خدمتگزاران این نظام و همچنین خانم قیاسی مدیریت محترم حوزه و خانم صبوحی عزیز گزارشگر این مصاحبه ی زیبا عمر با برکت دهد.توفیقات روز افزون همگی را از خداوند متعال خواستارم.

1392/10/13 @ 18:50


فرم در حال بارگذاری ...

 
مداحی های محرم