12
آبان

بیانیه حوزه علمیه حضرت یزد سلام الله علیها به مناسبت یوم الله 13 آبان 1392

بسم ا… الرحمن الرحیم


«اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَنِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا»

کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است.»(نساء- 76 )


بار دیگر 13 ابان فرا رسید . روز خروش ملت ایران علیه استکبار جهانی به ویژه شیطان بزرگ آمریکا .


به علت همزمانی این روز با سالگرد شهادت دانش‌آموز شهید حسین فهمیده و دانش‌آموزان انقلابی و همچنین تبعید حضرت امام (ره) توسط حکومت دست نشانده آمریکا، به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نامگذاری شد.


13آبان ، این روز تاریخی مبارزه با طاغوت جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و روز تثبیت حکومت الله در میان مستضعفان و پا برهنگان جهان اسلام و بلکه آزادگان تمام جهان فرا رسید و تبلور این آیه شریفه را در عرصه اجتماعی و عرصه سیاست خارجی به ما نشان داد .


نشان داد که هدف هر رسولی در هر جامعه ای و هر زمان تاریخی بیش از این نبوده که خدا را عبادت کنیم و زیر یوغ ستمکاران نرویم . و امام شهدا نیز پیامبر گونه و بسان فرستاده ای الهی ، این تعلیم رسول اعظم را در گوش ما زمزمه کرد که فقط به حاکمیت اسلام تن دهیم و شعائر آن را برپا داریم و مقدرات زندگی خود را از چنگال ظلم و ستم مستبدان جهانی که دعوی آزادی ابناء بشر را دارند ، رها کنیم .


دیر زمانی بود که طوق بردگی این خود پرستان دیوصفت بر گردن امت اسلامی سنگینی می کرد. از این روست که امسال سالگرد 13 آبان تنها، یک بزرگداشت ملی نیست بلکه تبدیل به روزی بین المللی شده است و شایسته است تمامی مردم دنیا، در اعتراض به اعمال شیطانی و خلاف حقوق بشر شیطان بزرگ، به پا خیزند و شعار آزادی از بند استعمارو استثمار جهانی را سر دهند.


وظیفه ما و تمامی آزادی خواهان جهان تنها گرامی داشت این روز عزیز نیست که البته همین نیز مغتنم است . لکن وظیفه ما مبارزه عملی با استکبار جهانی و در راس آن آمریکا است که تا خوی جهان خواری در او هست ، انگیزه مبارزه مردانه با او هم ، چون خونی در رگ های آزادگان جهان جاریست. و در این راه ما تنها یک یادگار از آن مرشد وارسته به یاد داریم و بس که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.


«مرگ بر آمریکا» اصلی ترین شعار فردا هست شعاری که نشان دهنده استمرار نهضت حسینی و بیعت مجدد با خون شهیدان سیزدهم آبان ۵۷ است.


«مرگ بر آمریکا» بدیهی ترین عکس العمل ملت ایران به دولتی است که بد ترین جنایات و ستم ها را علیه او روا داشته است.


اساتید ، طلاب و کادر مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها نیز به همراه مردم شریف ایران؛ دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت خواهند کرد  و بار دیگر برای سربلندی ایرانی قدرتمند ، با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌نمایند.


حضور ملت ایران در این راهپیمایی شکوهمند نشاندهنده اوج قدرت  و عظمت این کشور اسلامیست .




free b2evolution skin
نظر از: گیلان غرب [عضو] 
گیلان غرب

سلام
موفق باشید.

1392/08/15 @ 17:02


فرم در حال بارگذاری ...