4
مرداد

حضور آگاهانه زنان یزدی در راهپیمایی روز قدس

زنان و کودکان یزدی مهر باطل سکوت حامیان اسرائیل را در روزجمعه اخر ماه رمضان  با فریاد های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا شکستند و فرزندان شیرخوار خود را به یاد گهواره ها و قنداقه های خونین کودکان غزه به میدان آوردند.

 

یکی دو هفته است که زنان یزدی با دیدن تصاویر کشتار زنان و کودکان بی دفاع مردم غزه، انتظار روز قدس را می کشند تا فریادهای در گلو خفته خود را بر سر اسرائیل جنایتکار بکشند.
زنان یزدی قنداقه های خونین وگهواره های خالی کودکان مظلوم و بی پناه غزه را نه یک بار بلکه چند صد بار در قاب تصاویر دیدند و اشک ریختند و دیروز کودکان شیرخوار و خردسال خود را به جای کودکان شهید غزه به میدان آوردند تا خود را در غم مادران فلسطینی که بسیاری از آنان نیز به شهادت رسیدند شریک بدانند .
روز جمعه، بانوان یزدی در گرمای بیش از 40 درجه رأس ساعت 11 صبح خود را به میدان شهید بهشتی رسانده بودند و با چادرهای مشکی که گرمای هوا را برای آنان دو چندان می کرد و با مشتهای گره کرده فریاد می زند« مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»
دختران نوجوان و جوانی را می دیدی که در نگاهشان خشمی انقلابی و اسلامی علیه اسرائیل موج می زد.


بانوان یزدی با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا، جنایات صهیونیست ها در کشتار زنان و کودکان غزه را محکوم کردند.


منبع:یزدبانو


 


 


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...