8
بهمن

در آميختگي خون شهداي شيعه و سني وحدت حقيقي و اقتدار به ارمغان آورد

 

حسین سلامی در یادواره شهدای شیعه وسنی استان زاهدان:

امروز وجود معنوي شهيدان حادثه تروريستي پيشين به راحتي حس مي شود و ارواح طيبه آن برگواران حاضر، گواه، شاهد و ناظر همه چيز است.
 با گذشت يك سال از شهادت سرداران شوشتري و محمدزاده و ساير شهيدان وحدت، ياد و خاطره آنان همچنان در دل هاي مردم بويژه شيعه و سني سيستان و بلوچستان زنده و جاودانه است.
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز در هم آميختگي رنگ سبز لباس پاسداران به عنوان نماد زيبايي، آرامش و عزت با رنگ سفيد لباس بلوچي كه نمادي از پاكي است، نشانگر وحدت و اقتدار ايران اسلامي است.
وي تاكيد كرد: نيروهاي سپاه پاسداران تا زماني كه آرامش، امنيت، اعتماد، آزادي، رفاه و توسعه را به مردم سيستان و بلوچستان هديه ندهند، استراحت نخواهند داشت.
سلامي با اشاره به عمليات هاي مقتدرانه نيروهاي سپاه در سركوب و قلع و قمع اشرار در منطقه اظهار داشت: دشمنان ملت ايران سزاي شرارت هاي خود را در سيستان و بلوچستان ديدند و ذليل و سرافكنده شدند.
وي افزود: غيور مردان سپاه و بسيج با اقتدار اجازه نخواهند داد كه دشمنان ناامني ايجاد كنند و براي حفظ امنيت و آرامش مردم با جانفشاني سدي مستحكم در مقابل توطئه هاي استكبار جهاني ايجاد مي كنند.
جانشين فرمانده كل سپاه ادامه داد: زنجيرهاي بهم پيوسته توطئه دشمنان چهره هاي متفاوتي دارد و امروز در لباس تحريم هاي اقتصادي و سياسي خود را نشان مي دهد.
وي گفت: همانگونه كه در 31 سال گذشته توطئه هاي دشمنان چيزي جز سربلندي، آزادي و اقتدار براي نظام جمهوري اسلامي نداشته است از اين پس نيز تحريم ها و ترفندهاي مختلف آنها نيز موجب عزت و عظمت ملت ايران خواهد شد.
وي هشدار داد: اگر دشمنان كوچكترين تجاوزي به كشور ايران بكنند شكستي ناباورانه در انتظارشان خواهد بود.
به گزارش ايرنا، همچنين استاندار سيستان و بلوچستان در اين مراسم گفت: شهداي وحدت جان خود را براي خدمت به مردم محروم و برقراري امنيت در نقاط مختلف استان فدا كردند.
‘علي محمد آزاد’ افزود: دشمنان تلاش مي كنند بين اقوام و مذاهب مختلف تفرقه ايجاد كنند زيرا آگاهند كه وحدت عامل پايداري نظام جمهوري اسلامي است.
وي ادامه داد: سپاه پاسداران واحدهاي اجرايي و مهندسي خود را حتي در زمان جنگ براي ساخت راه روستايي، درمانگاه و بيمارستان صحرايي در نقاط مختلف سيستان و بلوچستان به خدمت گرفته بود.
وي گفت: سرداران شهيد محمدزاده و شوشتري براي پيگيري اشتغال، بهداشت، درمان، برقراري امنيت و محروميت زدايي در اقصي نقاط استان حضور داشتند.
آزاد افزود: ايده واگذاري امنيت سيستان و بلوچستان به سران طوايف و قبايل منطقه، تلاش براي محروميت زدايي و ارتقاي وحدت ميان شيعه و سني مهمترين دلايل دشمنان براي به شهادت رساندن سرداران سپاه بود.

برگرفته از اخبار زاهدان

 


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...