11
مهر

مردم شهید پرور یزد امروز در تشیع پیکر شهید گمنام (فرزند روح الله) شرکت کردند

 

به گزارش خبر گزاری مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها مردم شهید پرور و همیشه در صحنه یزد صبح امروز با تجمع در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از قرائت زیارت عاشورا با دلی شاد و چشمانی پر از اشک شوق میزبان یکی دیگر از لاله های گلگون کفن دفاع مقدس بودند.


در این مراسم مردم ولایت مدار یزد دسته دسته کوچک و بزرگ دانش آموز و دانشجو که از چند روز پیش در استقبال از این شهید روز شماری می کردند با سر دادن شعارهای “حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، “این گل پرپر ز کجا آمده از سفر کرب و بلا آمده"، “الله اکبر” و… پیکر مطهر این شهید را با گل و گلاب و دل های مملو از شوق شهادت  تا آرامگاه ابدی اش مشایعت کردند.

شایان به ذکر است که در تشیع پیکر این شهید مادرانی آمده بودند که در انتظار فرزند خود سال هاست که چشم به راه هستند، مادرانی که به امید دیدار فرزند خود آمده بودند تا بخشی از مهر مادری خود را نثار این شهید 19ساله کنند.


در ضمن  مراسم بزرگداشت این شهید 19 ساله که در منطقه عملیاتی طلائیه به فیض شهادت نایل شده بود امشب در مسجد حظیره در جوار شهید محراب آیت الله صدوقی بر گزار می شود.

همچنین مراسم سوم این شهید شنبه 13 مهر بعد از نماز مغرب و عشاء در مدرسه علمیه حضرت زینب (س) در جوار تربت پاک این شهید برگزار خواهد شد .

 



free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...