26
مرداد

وصیت نامه عارفانه یک شهید 12 ساله ...



نه یکبـــار ، بلکه چند بار باید این وصیت نامه را بخوانیم تا بفهمیم که چطور جبهه برای بعضی ها دانشگاهی بود که حتی بدون گذراندن تحصیلات مقدماتی ، از آن فارغ التحصیل شدند و مدرک خود را از اباعبدالله علیه السلام گرفتند. به راستی چه تفاوتی بین نوجوانان آن زمان و نوجوانان این عصر وجود دارد؟!


سال 1349 بود که در کرج به دنیا آمد. در خانواده ای مذهبی ؛ اما بیشتر از دوازده سال نتوانست سنگینی تن کوچکش را بر روح بزرگش تحمل کند. به اصرار ، پدر و مادر خود را راضی کرد تا سرانجام در دوازدهمین سال زندگی اش مسافر ملکوت شود.


وصیت نامه اش را قبل از اعزام ، مخفیانه در نواری ضبط کرد و در گوشه ای پنهان نمود که بعد از شهادتش به دست خانواده اش رسید.

 


بسم الله الرحمن الرحیم


من طَلَبَنی وَجَدَنی و من وجدنی عَرَفَنی و من عرفنی اَحَبَّنی و من اَحَبَّنی عَشَقَنی و من عَشَقَنی عَشِقتُه و من عَشِقتُه قَتِلتُه و من قَتِلتُه فَعَلیَّ دِیَتُه و اَنا دِیَتُه.


هر کس من را طلب کند مرا می یابد ، و کسی که مرا یافت مرا می شناسد ، و کسی که مرا شناخت مرا دوست خواهد داشت. و کسی که من را دوست داشت ، عاشق من می شود، و کسی که عاشق من می شود ، من عاشق او می شوم و کسی که من عاشق او شوم ، او را می کشم و کسی که من او را بکشم ، خون بهایش بر من واجب است ، پس خون بهای او من هستم ( حدیث قدسی )


هدف من از رفتن به جبهه این است که ، اولاً به ندای ” هل من ناصر ینصرنی ” لبیک گفته باشم و امام عزیز و اسلام را یاری کنم.


و آن وظیفه را که امام عزیزمان بارها در پیام ها تکرار کرده ، که هر کس قدرت دارد واجب است که به جبهه برود ، و من می روم تا به پیام امام لبیک گفته باشم .


آرزوی من پیروزی اسلام و ترویج آن در تمام جهان است و امیدوارم که روزی به یاری رزمندگان ، تمام ملتهای زیر سلطه آزاد شوند و صدام بداند که اگر هزاران هزار کشور به او کمک کنند او نمی تواند در مقابل نیروی اسلام مقاومت کند.


من به جبهه می روم و امید آن دارم که پدر و مادرم حتی اگر شهید شدم ، ناراحت نباشند . چون من هدف خود را و راه خود را تعیین کرده ام و امیدوارم که پیروز هم بشوم.


پدر و مادر مهربان من ! از زحمات چندین ساله شما متشکرم. من عاشق خدا و امام زمان ( عجل الله ) گشته ام و این عشق هرگز با هیچ مانعی از قلب من بیرون نمی رود.، تا این که به معشوق خود یعنی ” الله ” برسم.


و به حق که ما می رویم که این حسین زمان و خمینی بت شکن را یاری کنیم و به حق که خداوند به کسانی که در راه او پیکار می کنند پاداش عظیم می بخشد . من برای خدا از مادیات گذشتم و به معنویات فکر کردم ، از مال و اموال و پدر و مادر و برادر و خواهر چشم پوشیدم ، فقط برای هدفم یعنی الله.

والسلام رضا پناهی


منبع : پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی  صاحب الزمان (عج)



free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: طلبه [عضو] 

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام.این شهیدان گرانقدر تربیت شدگان مکتب اهل بیت بودند. روحشان شاد، یادشان گرامی و شفاعتشان شامل حال ما شود ان شاء الله

1392/05/28 @ 17:38
نظر از: یادگاری [عضو] 
5 stars

سلام علیکم !خواستیم یه بار خودمون رو تحویل بگیریم و برا خودمون دعا کنیم که این هم متوجه شدید.خدا به همه و شما جزای خیر دهد. برام دعا کنیددستم بتونه گره گشا باشه مهربان.عاقبت بخیر باشید.

1392/05/27 @ 00:38


فرم در حال بارگذاری ...