20
شهریور

یک روز عزای عمومی در استان یزد/دعوت مردم به مراسم تشییع وتدفین/اعزام تیم پزشکی از یزد

 

یک روز عزای عمومی در استان/دعوت مردم به مراسم تشییع وتدفین/اعزام تیم پزشکی از یزد

 

 

“محمد رضا فلاح زاده” روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار اداره کل روابط عمومی استانداری یزد اظهار داشت: در ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه شب یک دستگاه اتوبوس مسیر اصفهان - تهران با یک دستگاه اتوبوس مسیر تهران - یزد در اتوبان تهران - قم برخورد کرد که متاسفانه تعداد ۴۴ نفر از هموطنان در این حادثه جان باخته اند.

استاندار گفت: طبق آخرین آمار تعداد مجروحان این سانحه دلخراش ۳۹ نفر می باشد که حال ۶ نفر از این مجروحان وخیم اعلام شده است.

فلاح زاده ادامه داد: مجروحان به بیمارستان های علی بن ابی طالب(ع)، نکویی و شهید بهشتی قم اعزام شده اند و طبق هماهنگی هایی که با مسئولین استان قم داشته ایم مراحل درمانی مجروحان در حال انجام می باشد.

وی افزود: در استان یزد بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه جلسه مدیریت بحران تشکیل دادیم که مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی یزد تیم پزشکی و تعدادی آمبولانس به قم اعزام کنند تا در صورت نیاز مجروحان با آمبولانس های اعزامی به استان برگردانده شوند.

وی گفت: همچنین دستور دادیم پزشکی قانونی استان تیم کاملی از عوامل خود را برای کمک به امور نقل و انتقال اجساد به استان قم اعزام نماید.

فلاح زاده گفت: مدیریت بحران استان نیز تیمی را برای همکاری با استان قم اعزام می کند تا امور اسکان بستگان حادثه دیده ها که به قم رفته اند را انجام دهد.

فلاح زاده با تسلیت این حادثه غم انگیز به مردم استان یزد گفت: اقدامات بعدی در خصوص تشییع پیکر متوفیان این حادثه به اطلاع عموم خواهد رسید.

این گزارش می افزاید:

در پی درگذشت جمعی از شهروندان یزدی در سانحه اتوبان تهران- قم ،در استان یزد یک روز عزای عمومی اعلام شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد ضمن اعلام عزای عمومی از مردم برای شرکت در مراسم تشییع و ترحیم درگذشتگان این حادثه دعوت کرد.


اخبار مرتبط با تشییع و ترحیم متعاقبا اعلام می گردد.


منبع: یزد بانو




free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: حوزه علمیه الزهراس شیراز [عضو] 

انا لله و انا الیه راجعون
آرزوی صبربازماندگان و غفران در گذشتگان را از خدای متعال خواستاریم

حوزه علمیه الزهرا شیراز

1392/06/20 @ 08:29
نظر از: یادگاری [عضو] 
5 stars

سلام علیکم!خداقوت.از شنیدن این خبر دل ما هم در غم این عزیزان از دست رفته غمین شد.برای عزیزانی که در این حادثه ی دلخراش جان باختند مغفرت و آمرزش و برای باز ماندگانشان صبر جمیل از قادر متعال خواهانیم.روحشان شاد.

1392/06/20 @ 08:26
نظر از: محمدی هنزئی [عضو] 
محمدی هنزئی

سلام
ما هم به نوبه خود این حادثه غم انگیز را به ملت شریف ایران خصوصا همه داغ دیدگان تسلیت می گوئیم

1392/06/20 @ 07:32


فرم در حال بارگذاری ...