10
مهر

ما چوب خشکی نیستیم که با اندک فشاری بشکنیم بلکه همچون چوب تریم که در مقابل فشار ها خم می شویم


این روزها مردم یزد آماده میزبانی از شهدای گمنام 8سال دفاع مقدس هستند ، ومشتاقانه منتظرند تا این لاله ی گلگون کفن شهید گمنام دفاع مقدس شهر شان را عطر آگین کند .


به گزارش خبر گزاری مدرسه علیه حضرت زینب (س)در تاریخ 9دیماه 1392آقای بنی فاطمه با حضور در جمع طلاب این مدرسه که میزبان این شهید عزیز خواهند بود مسئولیت جدید وسنگین خواهران را به آنها یاد آور شد .


آقای بنی فاطمه در آغاز سخنانش با اشاره به این مطلب که « از زمان خلقت آدم (ع) تا کنون 3 انقلاب بزرگ توحیدی صورت کرفته اما تنها یکی از آن ها همچنان پایدار و ماندگار است . که اولین انقلاب توحیدی ،انقلاب حضرت موسی (ع) بود که پس از آن که موسی به کوه طور رفت و به فرمان خدای سبحان آن 30 روز را با 10 روز تمام کرد «واتممنا ها بعشر …»در همان  10 روز قومش به انحراف کشیده شدند و دوم انقلاب توحیدی پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) که با تحمل 23 سال فشار ه ، جنگ ها ، هجرت ، تحریم ها وشکنجه ها این انقلاب عظیم شکل میگیرد و این حرکت بزرگ در روز عید غدیر خم با امامت ولی علی (ع) تثبیت می شود، ولی با رحلت بنی اکرم (ص)این انقلاب دچار انحراف از مسیر خود می شود .


وی افزود :«سومین انقلاب توحیدی ، انقلاب اسلامی ایران است که جهت احیای دین اسلام شکل گرفت و اکنون که سالها از این انقلاب می گذرد ، به حول وقوه ی الهی دشمنان و بد خواهان نتوانسته اند انحراف در این انقلاب ایجاد کنند .
بنی فاطمه در بیان علت پایدازی انقلاب اسلامی ایران گفت :چنین نبوده که سختی ها ، دشمنی ها وشکنجه ها یی که ملت ایران تحمل کردند کمتر از دوران های آن انقلاب بوده است . می بینیم که رهبران دو انقلاب نخستین هردو پیامبر الهی ومعصوم بوده اند اما رهبر انقلاب اسلامی ایران نائب امام بوده است ، بنابراین تنها دلیل پایداری وماندگاری این انقلاب ، مردم هستند که وظیفه خود را تشخیص دادند و فرزندانشان را مخلصانه تقدیم این انقلاب کرده اند و همچنان حافظ این انقلاب هستند .


وی در ادامه این مطلب افزود :همین است که امام خمینی (ره)فرمودند :«من به جرات یگویم که مردم ما از رد حجاز در عهد رسول الله (ص) ومردم کوفه در عهد امیر المومنین (ع)بالاترند »


بنی فاطمه گفت :ملت ایران صبر پیشه کردند تا این شجاعت را به دست آوردند که بارزترین نمونه صبر آنها در دوران 8 سال دفاع مقدس است وی اظهار کرد :اگر امروز ماهوار می سازیم و وجود زنده به فضا می فرستیم به برکت صبری است که این انقلاب درمقابل دشمن داشته است .


وی تصریح کرد: دشمنان اسلا م که ما روی پای خود ایستاده ایم و استوار وپایدار این انقلاب را به پیش می بریم.


بنی فاطمه در بخش دیگری از سخنان خود با طرح اصطلاح «نرمش قهرمانه » اشاره ای کوتاه به بحث سیاست خارجی کشور کرد .وی نمونه هایی از تعابیر غلط از ملت ایران را بیان کرد و گفت :مردم ما همچون مرد زمان پیامبر(ص)و امام حسن (ع) نیستند آنهایی که سجاده را از زیر پای امام کشیدند و……….


بنی فاطمه در پایان مباحث خود گفت :ما چوب خشکی نیستیم که با اندک فشاری بشکنیم بلکه همچون چوب تریم که در مقابل فشار ها خم می شویم ولی بلا فاصله استوار ومقاوم می ایستیم .

وی همچنین عنوان کرد :راهبرد ما عزت ، حکمت و صلحتی است که در سیاست خارجی خود به برکت رهنمود های حضرت آیت الله خامنه ای داشته وداریم وراهبرد سیاسی ما این است که اسرائیل باید از صفحه ی روز گار محو شود.




free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...