24
اردیبهشت

مقام معظم رهبری از نگاه دیگران./اي کاش ايشان دبير کل سازمان ملل بودند

 

کوفی عنان
وي افتخار رهبري مقام معظم رهبري را نه فقط مخصوص ايراني‌ها، بلکه تمام مسلمانان دانسته، مي‌گويد: ايراني‌ها و مسلمانان، بايد افتخار کنند که چنين رهبري دارند. اي کاش ايشان دبير کل سازمان ملل بودند! کوفي عنان که مقام دبير کلي سازمان ملل را به عهده داشت، در ملاقات با رهبر معظم انقلاب، چنان مجذوب شخصيت مقام معظم رهبري شد که مي‌گويد: «من با شخصيت‌هاي مختلفي مانند ژاک شيراک و هلموت‌کهل، ديدار داشته‌ام که به شدت تحت تأثير قرار گرفته‌ام؛ ولي در ملاقات با وي احساس کردم هنوز کسي را مثل او نديده‌ام. شخصيت معنوي وي چنان مرا تحت تأثير قرار داد که پيش خودم فکر کردم چرا شخصيتي مثل من بايد دبيرکل سازمان ملل باشد. پس از اين ديدار، شخصيت‌هايي که مرا جذب کرده بودند، همه را به فراموشي سپردم».
وي همچنين گفت: «هميشه معتقد بودم که شخصيت‌هاي معنوي و عرفاني، از مسايل سياسي، اطلاعي ندارند؛ ولي در ديدار اخير، وي را در اوج قداست، شخصيتي سياسي ديدم؛ به طوري که آنچه از سياسيون بزرگ در ذهنم بود، همه را پاک کردم».

*****************

ولاديمير پوتين
ولاديمير پوتين، رئيس جمهور روسيه در مورد مقام معظم رهبري مي گويد «با توجه به مطالعاتي که من درباره مسيح داشته‌ام، در ملاقات با رهبر ايران، تمام ويژگي‌هاي نوشته شده براي مسيح را در آيت‌الله خامنه‌اي ديدم و برايم متجلي شد که حکيم بزرگي در ايران نشسته است و به ذهن من خطور نمي‌کرد که او تا اين حد همه جانبه نگر باشد. او حکيم و دانشمندي است که تصميم‌گيري و تنظيم سياست ايران با اوست و با وجود درايت و هوش سرشار وي، هيچ خطري متوجه ايران نمي‌شود. من در ملاقات با او معناي واقعي قانون اساسي جمهوري اسلامي و مفهوم ولايت فقيه و ولايت علماي ديني را که شنيده بودم، فهميدم»


free b2evolution skin
نظر از: بقیة الشهداء [عضو] 

سلام و خداقوت
بله دوست عزیز همیشه قدر آب رو ماهی ای میدونه که از آب دوره…
آنها به خوبی به ارزش این نعمت الهی که در اختیارمان هست، آگاهند اما افسوس که ما از غافلانیم و قدر سلاله پاک زهرای اطهرعلیهاسلام رو نمی دونیم.
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم و أجعلنا من خیر اعوانه و انصاره والمستشهدین بین یدیه
یاعلی مدد

1393/03/18 @ 01:49


فرم در حال بارگذاری ...